Business Hi-Tech

eMag a crescut cu 45% la 9 luni şi testează pragul de 2,5 miliarde de lei în acest an

Iulian Stanciu, fondatorul şi CEO-ul eMag: În platforma market - place a eMag sunt peste 1.800 de vânzători înregistraţi care comercializează cumulat peste 1,1 milioane de produse

Iulian Stanciu, fondatorul şi CEO-ul eMag: În platforma market - place a eMag sunt peste 1.800 de vânzători înregistraţi care comercializează cumulat peste 1,1 milioane de produse

Autor: Ioana Nita

28.10.2016, 19:00 1005

La şase luni, cel mai mare retailer online de pe piaţa locală a avut pierderi nete de 46 mil. lei şi afaceri de 924 milioane de lei.

Compania Dante International, care administrează magazinul online eMag, cel mai mare retailer de pe piaţa locală de comerţ electronic, va ajunge la finalul acestui an la afaceri de aproape 2,5 miliarde lei, în creştere cu peste 45% faţă de 2015, pe fondul investiţiilor realizate în ultimii ani, potrivit estimărilor lui Iulian Stanciu, CEO-ul eMag.

„Am înregistrat o creştere de peste 45% în primele nouă luni ale acestui an, iar rata de creştere se va menţine pentru întreg anul. Acesta este rezultatul investiţiilor făcute în ultimii ani. Modelul nostru este de a pune bani în avans şi de a culege roadele după. În ultimii cinci ani am investit peste 100 milioane de euro în toate ţările în care suntem prezenţi”.

În prima jumătate a anului afacerile Date International au crescut cu peste 50% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2015, la 924 milioane lei, în timp ce pierderile nete s-au situat la aproape 46 milioane lei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO