Business Hi-Tech

EMAG: După miezul nopţii, clienţii cumpără în special produse pentru copii

EMAG: După miezul nopţii, clienţii cumpără în...

Autor: Anca Olteanu

07.03.2017, 16:27 208

Majoritatea comenzilor (53%) plasate pe eMAG au fost înregistrate în intervalul 00.00-1.00, urmate de cele plasate o oră mai târziu, între 1.00 şi 2.00 (22%). În medie, un client petrece pe site aproximativ 6,5 minute după miezul nopţii, faţă de 6,8 minute cât petrece unul din timpul zilei.

Scutecele se regăsesc în cele mai multe dintre comenzile plasate după miezul nopţii de clienţii eMAG, urmate de husele şi foliile de protecţie pentru telefoanele mobile, şerveţelele umede pentru copii, acumulatorii externi, accesoriile pentru PC, aspiratoarele, cardurile de memorie, detergenţii, aparatele frigorifice şi laptele praf.

În topul celor mai scumpe produse achiziţionate după miezul nopţii se regăsesc aurul, laptopurile de gaming, electrocasnicele mari şi televizoarele. Ierarhia acestor produse este condusă de un lingou de aur, de 24 K, de 100 de grame, la preţul de 18.300 de lei, un laptop de gaming în valoare de 15.833 lei, un frigider de 15.083 lei şi un televizor smart cu diagonală de 163 cm la preţul de 13.249 de lei.

Cea mai mare comandă realizată după miezul nopţii a fost de 26.103 lei, fără TVA şi a fost plasată de un client din oraşul Bradu, judeţul Argeş. Coşul a avut 18 produse din categorii diferite, printre care trei televizoare, un cântar corporal, o căsuţă pentru copii, un compresor şi un derulator, o masă de călcat, un uscător de rufe, un prăjitor de pâine, un sandwich-maker, o staţie de călcat, un storcător de fructe, o şurubelniţă, o trusă de chei tubulare şi o trusă de scule. Următoarea comandă, ca valoare, a fost de 19.150 lei.

Cele mai multe comenzi plasate după miezul nopţii (24%) au fost făcute de persoane cu vârste cuprinse între 30 şi 34 de ani. Cumulat, 75% din totalul acestor achiziţii au fost realizate de clienţi între 18 şi 39 de ani.

De asemenea, cei mai mulţi clienţi care au accesat site-ul eMAG în intervalul 00.00-5.59 sunt din Bucureşti – Sectorul 6 (12% din totalul comenzilor), Timiş (6%), Cluj, Bucureşti – Sector 1, Iaşi şi Constanţa - fiecare cu câte 5% din totalul comenzilor.

Desktop-ul şi dispozitivele mobile sunt utilizate aproximativ în mod egal de clienţii de la miezul nopţii. 50,9% din aceştia îşi plasează comenzile de pe desktop, în timp ce 48% utilizează dispozitivele mobile. Dintre aceştia din urmă, aproape jumătate (22,5%) folosesc aplicaţia eMAG pentru a-şi comanda produsele preferate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO