Business Hi-Tech

Ghiman, Telekom: Oferta noastră cu net nelimitat va transforma radical piaţa de comunicaţii mobile. Ne aşteptăm la un impact pozitiv în venituri

Ovidiu Ghiman

Grupul Telekom a prezentat în cadrul unei conferinţe de presă detalii ale ofertei comerciale care include internet nelimitat

Autor: Adrian Seceleanu

01.11.2017, 11:32 5438

Oferta lansată de Telekom România prin care clienţii primesc acces nelimitat la internet prin tehnologia 4G la abonamente la preţuri pornind de la 7 euro (5 euro împreună cu un serviciu fix) - o mutare agresivă, fără precedent în industria locală, va “transforma radical” întreaga piaţă de comunicaţii mobile şi va avea un impact pozitiv asupra rezultatelor financiare ale grupului, au declarat Ovidiu Ghiman şi Frantisek Mala, directorii comerciali ai grupului de comunicaţii fixe şi mobile în cadrul unei conferinţe de presă.

“Noi credem că oferta va transforma radical piaţa de comunicaţii mobile din România”, a declarat Ovidiu Ghiman, director comercial pe segmentul business al Telekom România. “Credem că impactul în veniturile companiei va fi unul pozitiv şi va determina o accelerare a creşterii veniturilor. Este o oportunitate foarte mare, nu văd niciun risc”, a adăugat Ghiman, răspunzând unei întrebări adresate de ZF.

“Am dus ofertele comerciale de pe piaţă la un nou nivel, după ce ne-am pregătit reţeua fixă şi mobilă”, a declarat şi Frantisek Mala, director comercial pe segmentul rezidenţial al Telekom România. Vânzările companiei s-au îmbunătăţit după ce grupul a lansat noul concept de oferte comerciale #neliberare în luna aprilie, iar în al treilea trimestru vânzările brute de abonamente de telefonie mobilă au crescut cu 40%, iar cele de internet fix şi TV s-au dublat, a precizat Mala.

Ne propunem să dublăm vânzările în raport cu cea mai bună lună din istoria companiei a declarat şi Ovidiu Ghiman când a fost întrebat ce ţinte are grupul după lansarea acestei oferte. El a menţionat că săptămâna trecută deja divizia B2B a înregistrat în unele zile o triplare a tranzacţiilor.

“Ne aşteptăm să accelerăm creşterea cotei de piaţă pe segmentul B2B. Vrem să fim din ce în ce mai puternici pe zona de servicii integrate”, a punctat Ghiman.

Oferta, care a fost lansată în data de 15 octombrie, cu o perioadă iniţială de valabilitate de 3 luni (până în 15 ianuarie 2018), a provocat rumoare în piaţă, chiar dacă grupul a încercat să ţină sub control răspândirea informaţiilor. ZF a scris în premieră despre lansarea ofertei comerciale, iar în ziua următoare grupul a transmis un comunicat de presă despre ofertă.

Singura limitare impusă de Telekom în cadrul ofertei este legată de rezoluţia la care poate fi accesat conţinutul video, limită care este stabilită la “o rezoluţie de maxim 480p pentru conţinutul de video streaming”, respectiv o viteză de descărcare a datelor de 1,5 Mbps.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO