Business Hi-Tech

Grupul Telekom lansează, inclusiv în România, o platformă care să îi ajute pe tinerii din generaţia Z să se angajeze în viitor

Grupul Telekom lansează, inclusiv în România, o...

Autor: Alexandra Cepăreanu

19.05.2021, 20:08 99

Grupul Telekom lansează în zece ţări, inclusiv pe piaţa din România, o platformă prin care îşi propune să ajute tinerii care fac parte din generaţia Z să îşi găsească locuri de muncă şi oportunităţi de carieră.

„Generaţia Z păşeşte într-o piaţă a muncii care a fost şi va continua să fie schimbată fundamental atât din cauza pandemiei COVID-19, cât şi datorită transformării şi inovaţiilor digitale. Considerăm că este responsabilitatea tuturor să îi ajutăm să profite de oportunităţile pe care le întâlnesc şi să învingă provocările cu care se confruntă. Vrem să le arătăm că dacă au o pasiune, cu siguranţă au un viitor”, a spus Ulrich Klenke, Chief Brand Officer la Deutsche Telekom.

Proiectul Futureproof a luat naştere în urma unei cercetări realizate de grupul Telekom, conform căreia tinerii din generaţia Z sunt îngrijoraţi cu privire la perspectivele lor viitoare, peste 54% dintre aceştia fiind nesiguri în privinţa viitoarei lor cariere.

„În contextul actual vrem să venim în ajutorul generaţiei Z cu instrumente digitale care să îi ajute pe tineri să identifice oportunităţile de dezvoltare profesională şi să îşi transforme pasiunile şi abilităţile individuale în atuuri pentru viitor," afirmă Andreas Elsner, Chief Commercial Officer Residential Marketing & National Sales Telekom România.

Platforma foloseşte modelul RIASEC (personalitate vocaţională) pentru a ajuta tinerii utilizatori să identifice oportunităţi viitoare pentru cariera lor, potrivit reprezentanţilor Telekom.

„Instrumentul îi ajută pe tineri să înţeleagă cum pasiunile, abilităţile, talentele şi personalitatea lor contribuie fundamental la formarea lor profesională şi în alegerea celei mai bune modalităţi de a folosi aceste atribute personale în carierele lor viitoare. Spre deosebire de serviciile existente, instrumentul Futureproof prezintă o perspectivă unică asupra generaţiei Z, identificând tendinţele şi schimbările importante din piaţa muncii şi oferind noi perspective printr-o experienţă personalizată.”

Potrivit cercetării, în Europa, unul din doi tineri din generaţia Z este îngrijorat pentru viitorul său, care a fost influenţat de pandemia de COVID-19. De asemenea, 61% dintre respondenţi (tineri din Generaţia Z) sunt îngrijoraţi de viitorul lor loc de muncă şi de perspectivele de carieră, 54% dintre aceştia nu sunt siguri ce tipuri de cariere vor exista în viitor, iar 43% dintre ei spun că nu sunt siguri dacă au calităţile necesare pentru a reuşi în carieră.

„Proiectul Futureproof, lansat în 10 ţări ale grupului Deutsche Telekom, printre care şi România, îşi propune să susţină generaţia Z şi să valorifice puterea instrumentelor digitale pentru a ajuta generaţia viitoare în drumul către un viitor de succes. Este o platformă de sprijin care a fost dezvoltată pentru a demonstra potenţialul generaţiei Z. Futureproof pune la dispoziţia tinerilor resurse utile create de Deutsche Telekom, precum informaţii şi sfaturi despre cum să construim un CV, cum să ne pregătim pentru un interviu de angajare sau cum să ne consolidăm prezenţa în social media.”

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO