Business Hi-Tech

LG: Euro 2008 si Jocurile Olimpice nu au avut niciun impact asupra vanzarilor TV

15.08.2008, 19:51 11

Compania sud-coreeana LG Electronics a anuntat ca piata de televizoare cu ecran plat va inregistra un ritm de crestere mult mai incet in perioada imediat urmatoare. Compania va produce cu doua milioane mai putine televizoare cu plasma decat anticipase initial, scrie presa internationala. Simon Kang, presedintele diviziei de ecrane a LG, a declarat ca firma coreeana si-a revizuit in scadere obiectivul privind productia de televizoare cu plasma, de la 6 milioane la 4,2 milioane de unitati. "Ne asteptam la o incetinire a pietei", a spus Kang, adaugand ca anticipeaza, de asemenea, un declin semnificativ al preturilor de vanzare pentru televizoare in a doua jumatate a anului. Compania ramane insa optimista in ceea ce priveste segmentul de televizoare cu cristale lichide (LCD). LG tinteste pe acest segment o cota de 12 - 13% in America de Nord pana la sfarsitul acestui an, fata de 7 - 8% in 2007. Kang a mai spus ca recentele evenimente sportive de anul acesta (Euro 2008 si Jocurile Olimpice de la Beijing) nu au avut "niciun impact" asupra vanzarilor de televizoare, in ciuda asteptarilor companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO