Business Hi-Tech

Marina Popescu, Floria.ro: Am livrat comenzi online în valoare de 30 mil. lei în 9 ani de activitate. „Peste 100.000 de clienţi au comandat cel puţin o dată pe Floria.ro în cei nouă ani de la lansare.“

Marina Popescu, directorul general al Floria.ro

Marina Popescu, directorul general al Floria.ro

Autor: Ioana Nita

21.08.2019, 00:06 1471
Floria.ro, unul dintre cele mai mari magazine online de flori din România, parte din grupul cu acelaşi nume, a onorat comenzi în valoare de 30 milioane de lei în cei 9 ani de activitate, businessul pornind în anul 2010, când comerţul electronic prinsese deja contur pe piaţa locală, însă cu precădere în sfera electro-IT.

„Anii cu cea mai spectaculoasă dinamică au fost desigur cei de început, când creşterile anuale erau peste 50%. În ultimii trei ani, o dată cu maturizarea businessului şi creşterea cifrei de afaceri, ne-am focalizat pe optimizare, urmărind o creştere constantă de 20% de la an la an. Din perspectiva creşterii vi­zate, obiectivul este să asigurăm men­ţinerea poziţiei de lider de piaţă şi să avem o dinamică superioară evoluţiei organice a pieţei“, a declarat pentru ZF Marina Popescu, directorul general al Floria.ro.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO