Business Hi-Tech

Naspers va intra pe noi pieţe din Europa sub brandul eMag

Iulian Stanciu

Iulian Stanciu

Autor: Adrian Seceleanu, Octavian Calei

22.11.2013, 00:06 613
eMag, cel mai mare retailer online IT&C din România, care a generat anul trecut vânzări de 165 mil. euro, va fi centrul de comandă al extinderii grupului Naspers din Africa de Sud şi pe alte pieţe europene pe segmentul de comerţ electronic, iar brandul utilizat pentru noile operaţiuni va fi tot eMag, a declarat ieri în cadrul emisiunii ZF Live Iulian Stanciu, directorul general al companiei.
 
„Obiectivele noastre sunt pieţele mari din zona noastră. Pieţe mari în­seamnă Ucraina şi Turcia, de exemplu. Piaţa din Ucraina este de 5 ori mai mare faţă de cea din România, iar cea din Turcia este de 10 -12 ori mai mare, este o Chină a Europei. Vom exporta know-how-ul, acolo va fi aceeaşi platformă ca aici, brandul va fi eMag peste tot. Ne dorim să exportăm tehnologia şi inteligenţa noas­tră şi în afară“, a spus Stanciu. El nu a precizat dacă eMag va face primul pas în Turcia, Ucraina sau într-o altă piaţă din regiune şi nu a prezentat un calendar al lansărilor.
 
Până acum, după tranzacţia prin care Naspers a preluat anul trecut 70% din eMag, retailerul a intrat pe pieţele din Bulgaria şi Ungaria. „Am început anul trecut în Bulgaria şi a funcţionat foarte bine. Am depăşit 50% cotă de piaţă pe online. Piaţa de electronice şi IT este de 600 mil. euro în Bulgaria, iar piaţa de online, pentru că la ea m-am raportat când am spus 50%, va ajunge la finele anului la 4% din total, deci este o piaţă mică.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO