Business Hi-Tech

Netopia mobilPay introduce plăţile cu mobilul în hipermarketul Cora

Netopia mobilPay introduce plăţile cu mobilul în...

Autor: Adrian Seceleanu

05.06.2015, 00:00 504
Clienţii hipermarketului Cora de pe Şoseaua Alexandriei, din Bucureşti, pot achita de la începutul acestei săptămâni cumpărăturile direct de pe smartphone, prin aplicaţia mobilPay Wallet, portofelul digital dezvoltat de compania Netopia mobilPay, controlată de antreprenorul Antonio Eram. Aplicaţia mobilPay Wallet poate fi descărcată gratuit pe toate terminalele smart ce rulează principalele sisteme de operare. Odată ce utilizatorul şi-a înregistrat un card în aplicaţie, plata cumpărăturilor în hipermarketul Cora se realizează prin scanarea unui cod QR, afişat la casa de marcat. „După implementarea plăţilor în mijloace de transport în comun sau la restaurante, retailul era pasul firesc pentru mobilPay Wallet”, a declarat Antonio Eram, CEO şi fondator al Netopia mobilPay. 

„Prin introducerea plăţii cu portofelul digital, Cora contribuie în continuare la dezvoltarea comerţului modern în România. Credem că este un pas important, o măsură benefică pentru consumatorii români”, a declarat Philippe Lejeune, CEO cora România. Soluţia de plată va fi implementată ulterior în toată reţeaua Cora, conform companiei. Datele Netopia arată că numărul tranzacţiilor procesate prin intermediul portofelului digital mobilPay Wallet a crescut de 10 ori în primul trimestru al acestui an faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce valoarea lor a crescut de trei ori în acelaşi interval.

Lansată în martie 2013, aplicaţia mobilPay Wallet este disponibilă pentru smartphone-uri cu sisteme de operare iOS şi Android. Aplicaţia poate fi descărcată gratuit din Google Play şi App Store şi poate fi folosită pentru pentru plata facturilor la utilităţi, reîncărcarea cartelelor preplătite, plata notei la restaurante sau pentru produse şi servicii furnizate de comercianţii parteneri. În 2014, aplicaţia mobilPay Wallet a fost integrată în MasterPass, serviciul digital global de la MasterCard, oferindu-le utilizatorilor posibilitatea de a face cumpăraturi în afara ţării, de la peste 40.000 de comercianţi parteneri, dar şi pe teritoriul ţării, prin acordul de acceptare Masterpass al comercianţilor din România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO