Business Hi-Tech

PayU a procesat tranzacţii online de 113 mil. lei de Black Friday, în creştere cu 67% faţă de anul trecut

PayU a procesat tranzacţii online de 113 mil. lei de...

Autor: Adrian Seceleanu

22.11.2016, 00:00 237

PayU România, unul dintre cei mai furnizori locali de servicii de plată, a înregistrat în perioada 18-20 noiembrie, cu ocazia evenimentului de shopping Black Friday, tranzacţii online cu cardul în valoare de 113 mil. lei, o creştere de 67% faţă de anul anterior. „Evenimentul Black Friday de anul acesta a depăşit aşteptările noastre. Pentru o parte dintre comercianţi, Black Friday a început la miezul nopţii, însă la ora 7:00 dimineaţa am înregistrat o creştere spectaculoasă în platforma PayU, ajungând în scurt timp la 500 de tranzacţii pe minut, de două ori mai multe faţă de nivelul maxim de anul trecut. Minutul de aur a fost la ora 8:10“, a declarat Marius Costin, country manager la PayU România. Din totalul plăţilor online efectuate în sistemul PayU România, 31% au fost efectuate folosind cardul cu rate. 59% din valoarea tranzacţiilor online a fost alocată produselor din categoria IT&C, o creştere de 52% faţă de anul anterior. Categoria care a înregistrat creşterea cea mai mare este cea formată din produse precum: mobilier, decoraţiuni, jucării, cărţi, produse alimentare, produse cosmetice, vinuri şi nu numai - aceasta reprezentând 29% din totalul vânzărilor, cu o creştere de 125%. Printre retailerii din portofoliul PayU care au participat la ediţia Black Friday de anul acesta se numără: Elefant, eMag, FashionDays, Paravion, PC Garage, Quickmobile, Telekom (clickshop.ro, germanos.ro), Vivre.

adrian.seceleanu@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO