Business Hi-Tech

Piaţa aplicaţiilor pentru televizoare inteligente va exploda în viitor

Piaţa aplicaţiilor pentru televizoare inteligente va...

Autor: Ioana Nita

06.10.2015, 00:07 571

Utilizarea aplicaţiilor TV va creşte exponenţial în următorii ani, la fel cum s-a întâmplat şi în cazul aplicaţiilor dedicate dispozitivelor mobile - smartphone-uri şi tablete, estimează reprezentanţii locali ai celor mai mari producători de smart TV-uri la nivel global.

„Estimăm că în următorii ani, piaţa aplicaţiilor pentru TV va înregistra o creştere exponenţială, aşa cum a fost şi creşterea de pe piaţa aplicaţiilor mobile. După dezvoltarea ecosistemului de aplicaţii pentru telefoanele mobile, utilizatorii caută extinderea aplicaţiei şi către ecrane mai mari, cum este televizorul“, a declarat Victor Armăşelu, şeful diviziei de consumer elec­tronics din cadrul Sam­sung România.

„Numă­rul de apli­caţii va creşte exponenţial pe măsură ce smart TV-urile cresc con­stant în cotă de piaţă şi ajung în locuinţele româ­nilor“, a precizat şi Sorin Spînu, senior sales manager al diviziei de home entertain­ment din cadrul LG Electro­nics România.

În prezent, rata de pene­trare a smartphone-uri­lor în rândul utilizatorilor de telefonie mobilă este de aproximativ 40%, în timp ce doar 9% dintre gospodăriile cu acces la internet fix folosesc smart TV-urile pentru a naviga pe internet, conform datelor publicate de arbitrul telecom.

Cele mai utilizate aplicaţii pentru smart TV-uri din România sunt cele care oferă acces la conţinut video, iar pe primul loc este Google YouTube, conform datelor furnizate ZF de companii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO