Business Hi-Tech

Platforma de crowdfunding SeedBlink îşi diversifică portofoliul şi deschide runde de investiţii şi pentru businessuri non-tech. Mircea Ghiţă, country manager SeedBlink: Ne concentrăm în continuare pe zona tech, dar suntem deschişi şi către alte oportunităţi

Mircea Ghiţă, country manager al SeedBlink: 
Noi am construit o infrastructură de a sindicaliza investitorii, expertiza şi focusul nostru fiind până acum în zona de tehnologie. Însă, în ultima perioadă am realizat că această infrastructură pe care am dezvoltat-o poate fi utilizată şi de companii care sunt în afara acestui domeniu de tehnologie.

Mircea Ghiţă, country manager al SeedBlink: Noi am construit o infrastructură de a sindicaliza investitorii, expertiza şi focusul nostru fiind până acum în zona de tehnologie. Însă, în ultima perioadă am realizat că această infrastructură pe care am dezvoltat-o poate fi utilizată şi de companii care sunt în afara acestui domeniu de tehnologie.

Autor: Alexandra Cepăreanu

22.06.2023, 12:00 192

♦ Clubul Dinamo este prima companie non-IT care s-a listat pe platforma SeedBlink şi vrea să atragă o finanţare în valoare de peste 1,9 milioane de euro până pe 21 iulie.

SeedBlink, platformă de investiţii în start-up-uri tech, îşi diversifică portofoliul şi începe să lanseze runde de finanţare pentru companii care nu sunt active în zona de tehnologie. Prima companie care nu are legătură cu domeniul IT, dar care a deschis deja o rundă de finanţare pe platforma SeedBlink este Red & White Management SA - acţionar majoritar al clubului Dinamo 1948 – care vrea să atragă investiţii în valoare 1,948 mil. euro până pe 21 iulie 2023. Compania este evaluată la 13,8 mil. euro, înainte de runda de finanţare începută pe SeedBlink.

„Noi am construit o infrastructură de a sindicaliza investitorii, expertiza şi focusul nostru fiind până acum în zona de tehnologie. Însă, în ultima perioadă am realizat că această infrastructură pe care am dezvoltat-o poate fi utilizată şi de companii care sunt în afara acestui domeniu de tehnologie. Ne concentrăm în continuare pe zona tech, dar suntem deschişi şi la alte oportunităţi, acolo unde vedem un «business case» corect şi o echipă puternică“, a spus pentru ZF Mircea Ghiţă, country manager al SeedBlink, prezent în cadrul unei conferinţe organizate de reprezentanţii celor două companii pentru a anunţa începerea campaniei de finanţare.

El a adăugat că decizia de a lista clubul de fotbal Dinamo pe platformă a venit în urma unei evaluări rea­lizate de echipa SeedBlink. Printre carac­teristicile care au fost luate în calcul se re­gă­sesc echipa din spatele companiei şi „business case-ul“ construit de echipă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO