Business Hi-Tech

Retailerul online FashionUP atacă piaţa din Italia după achiziţia platformei PiuStyle.com

Alin Stanciu, fondator şi CEO FashionUP

Alin Stanciu, fondator şi CEO FashionUP

Autor: Cristina Bellu

13.11.2017, 12:57 375

FashionUP, retailerul local specializat în comercializarea online a articolelor de modă, cu vânzări de 6,5 milioane de euro în primele nouă luni, va intra pe piaţa din Italia după ce la începutul acestui an compania a achiziţionat platforma PiuStyle.com.

Potrivit retailerului, PiuStyle.com este operat de o companie înregistrată în Torino, dar suportul tehnic, activităţile specifice de call-center şi marketing vor fi coordonate de la sediul central din România, în timp ce în Italia se vor desfăşura operaţiunile logistice, administrativ-financiare şi legale.

“Este o provocare să intrăm pe piaţa din Italia, mai ales că este de 15 ori mai mare decât cea din România. Ultimele estimări ale pieţei online de fashion indică o valoare de 2,5 de miliarde de euro pentru 2017. Pentru magazinul PiuStyle, estimăm o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro pentru anul viitor”, spune Alin Stanciu, fondator şi CEO FashionUP.

În prezent, pe platforma PiuStyle sunt disponibile 10.000 de produse urmând ca până la finalul anului să fie adăugate încă 60.000 de produse deja prezente în oferta FashionUP.

Extinderea pe o nouă piaţă va facilita accesul companiei către noi furnizori şi diversificarea portofoliului de branduri. “De-a lungul timpului, am explorat posibile parteneriate cu furnizori internaţionali, care n-au fost deosebit de încântaţi de acoperirea strict regională a FashionUP. Deschiderea operaţiunilor într-o piaţă occidentală foarte mare ne va da mai multă putere de negociere în faţa furnizorilor şi, cu siguranţă, va creşte varietatea de produse disponibile pe FashionUP”, a completat Alin Stanciu.

Platforma FashionUP care activează de opt ani pe piaţa din România a deschis la doi ani de la debut o reprezentanţă în Bulgaria, urmată în 2016 de preluarea operaţiunilor Click4Fashion din România, Bulgaria şi Ungaria.

În acest moment, compania activează pe patru pieţe internaţionale, Italia fiind cea mai recent adăugată pe listă.

“Studiem şi potenţialul altor pieţe, dar în 2018 ne concentrăm pe cele patru pieţe existente. Platforma FashionUP e multi currency şi multi language, aşa că localizarea ei nu este o problemă”, a spus Alin Stanciu referitor la perspectivele de continuare a extinderii internaţionale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO