Business Hi-Tech

Reţeaua de magazine iStyle se aşteaptă la un plus de 15%

Reţeaua de magazine iStyle se aşteaptă la un plus de 15%

Autor: Ioana Nita

16.07.2014, 00:06 106
Reţeaua de magazine iStyle România, unul dintre cei mai mari reselleri ai Apple pe pia­ţa locală, ţinteşte pentru anul acesta ma­jorarea afacerilor cu 15% faţă de 2013, mi­zând pe faptul că gigantul american va lansa în a doua jumătate a lui 2014 noi produse care vor ajuta la creşterea vânză­rilor totale. În 2013, compania a vândut produse Apple în valoare de circa 10 milioane de euro.
 
„Pentru 2014 estimăm o creş­tere a vân­ză­rilor cu 15%, cel puţin. Este foar­te posibil ca Apple să lanseze noi pro­duse pe piaţă. Este vorba în principal de sfâr­şitul anului“, a declarat pentru ZF Dora Popeneciu, directo­rul general al iStyle Româ­nia. Printre produsele pe care Apple este posibil să le lanseze în această toamnă se numără a şasea generaţie de iPhone, un ceas inteligent - iWatch -, un nou iPad şi un nou Apple TV, potrivit speculaţiilor din presa internaţională. 
 
Popeneciu a menţionat că cele mai mari vânzări se înregistrează în luna decembrie. Spre exemplu, anul trecut în luna decembrie iStyle România a avut vânzări în valoare de 1,2 milioane de euro, cele mai vândute produse fiind iPad-urile şi laptop-urile din gamele MacBook Air şi MacBook Pro.  Acestea au fost cele mai vândute pro­du­se şi în primele şase luni din 2014.
 
„Cele mai vândute produse au fost iPad-uri­le şi portabilele MacBook Air şi MacBook Pro care reprezintă 80% din vân­ză­rile de computere“, a precizat Popeneciu, adău­gând că piaţa s-a maturizat din punctul de vedere al ecosistemului Apple – există foarte multe aplicaţii pentru produsele Apple, dezvol­tate inclusiv de români.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO