Momentan doar şase magazine vor fi lansate după noul concept, eleurmând să fie deschise succesiv în Bucureşti, Târgovişte, Sibiu şiBacău.
"Într-un singur loc, clienţii vor putea să găsească un conceptintegrat, putând să aleagă dintr-o gamă variată de produse, de latelefoane mobile şi fixe, la accesorii, laptop-uri şi notebook-uri,precum şi servicii telecom de calitate", potrivit oficialilor celordouă companii.
"Această iniţiativă alături de Cosmote (…) este, în acelaşi timp,un pas pe care îl facem în vederea optimizării reţelei noastre devânzări, care reprezintă un proces permanent în Romtelecom", adeclarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie şi ComercialRezidenţial, Romtelecom..
"Una dintre priorităţile noastre în 2011 o reprezintă îmbunătăţireareţelei de vânzări (…) prin lansarea noilor magazine, exploatăm lamaxim sinergiile dintre cele două companii, oferindu-le clienţilorservicii de cea mai bună calitate, personalizate propriilor nevoi",a declarat Panos Makris, Director Divizia Comercial, CosmoteRomânia.
Romtelecom are la nivel naţional peste 350 de puncte de vânzare,prin propria reţea de vânzări, dar şi prin colaborarea cu CosmoteRomânia şi Germanos şi alte parteneriate cu dealeri din întreagaţară.
Romtelecom oferă servicii de telefonie fixă, internet fix şiteleviziune prin cablu, satelit şi internet. Operatorul oferăprintr-o reţea CDMA şi telefonie şi net mobil. Cosmote oferăservicii de telefonie mobilă şi de net mobil de mareviteză.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels