Business Hi-Tech

Şeful eMAG: Vor creşte şi numărul celor care cumpără online şi frecvenţa achiziţiilor

Iulian Stanciu a declarat ieri, într-o conferinţă de presă, că eMAG va intra în acest an pe o nouă piaţă din regiune

Iulian Stanciu a declarat ieri, într-o conferinţă de presă, că eMAG va intra în acest an pe o nouă piaţă din regiune

Autor: Adrian Seceleanu

29.04.2014, 00:08 261

Clienţii care sunt deja obişnuiţi cu cumpărăturile online vor face acest lucru şi mai des în 2014, pe fondul extinderii categoriilor de produse din oferta eMAG inclusiv către zone precum alimentele, iar evenimente precum Black Friday vor reuşi să aducă spre online - prin promoţiile agresive propuse - un nou val de clienţi cărora în mod obşnuit le este frică să facă achiziţii pe web, fie pentru că le este teamă că le vor fi furaţi banii de pe card, fie pentru că nu au încredere în calitatea produselor livrate sau a magazinelor.

„Clienţii noştri, cei care ştiu de eMAG, care cumpără deja online, vor fi dispuşi să cumpere şi mai des odată cu adăugarea unor noi categorii. Credem că va creşte frecvenţa de cumpărare“, a declarat Iulian Stanciu. Pentru a stimula această tendinţă, cel mai mare magazin online va continua investiţiile în instrumentele software care îi permit să personalizeze ofertele transmise clienţilor şi care permit, spre exemplu, companiei să nu le afişeze utilizatorilor care achiziţionează componente de calculator mân­care pentru animale de companie, de exemplu. Nu­mărul de clienţi care sunt gata de online va creşte şi odată cu evenimente precum Black Friday, eMAG fiind deja în discuţii pentru ediţia din acest an a evenimentului de shopping. „Acestea sunt evenimente disruptive, când oamenii îşi depăşesc frica şi cumpără.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO