Business Hi-Tech

Şeful Euroweb: Aici trebuie să fii mai atent la ce îţi sugerează clienţii decât la ce îţi spun efectiv

Şeful Euroweb: Aici trebuie să fii mai atent la ce...

Autor: Adrian Seceleanu

28.01.2014, 00:08 501
 „În România trebuie să vinzi de zece ori mai mult ca să obţii aceleaşi venituri ca într-o altă ţară europeană.“ n „După ce am preluat funcţia de CEO, am introdus raportarea săptămânală pentru a înţelege, controla şi eficientiza activitatea companiei.“ n „Anul trecut profitul operaţional s-a dublat, iar veniturile au crescut cu 14%.“ n „Piaţa românească de telecomunicaţii are o competiţie acerbă, o presiune agresivă asupra costurilor.“
 
Nu există doar alb şi negru când faci afaceri, iar când te întâlneşti cu clienţii trebuie să fii mai atent la ceea ce ţi se sugerează decât la ceea ce ţi se transmite direct, spune, după doi ani petrecuţi în România, irlandezul Stuart Evers, directorul executiv al Euroweb, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de comunicaţii pentru clienţi business şi operatori telecom.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO