Software-ul de marketing automatizat dezvoltat de start-up-ul local Retargeting.Biz a generat venituri de 75 mil. euro pentru magazinele online

25 mai 2017 Autor: Ioana Nita

Retargeting.Biz, start-up-ul local înfiinţat în 2013 care le oferă comercianţilor online o soluţie software dedicată comercianţilor online prin care îşi pot îmbunătăţi vânzările prin personalizarea ofertelor pentru clienţi şi monitorizarea activităţii lor în magazinul online, a încheiat anul trecut cu afaceri de 570.000 euro, cu 14% mai mari faţă de ţinta iniţială. Soluţia furnizată de companie a generat însă venituri de peste 75.000.000 euro pentru mai mult de 1.300 de clienţi din întreaga lume. Retargeting.Biz a continuat să înregistreze creşteri şi anul acesta, în primele trei luni veniturile fiind cu peste 50% mai mari faţă de aceeaşi perioadă din 2016. „Veniturile din primul trimestru al acestui an sunt cu 55% mai mari decât în trimestrul întâi din 2016, iar avansul se datorează atât volumului mai mare de clienţi, cât şi vânzărilor în creştere către aceştia”, a declarat Rareş Bănescu, fondatorul Retargeting.Biz, căruia i s-a alăturat ulterior antreprenorul local Mugur Frunzetti cu o investiţie de 500.000 euro.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 25.05.2017

 
Cuvinte cheie:
online
, soft
, venituri
, dezvoltare
, magazine
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide