Business Hi-Tech

Start-up-ul SanoPass, care a dezvoltat o platformă online de abonamente medicale, anunţă o nouă rundă de finanţare prin care vrea să atragă 3 mil. euro. Investiţia va susţine planurile de dezvoltare

Andrei Vasile şi Delia Iliasa, co-managing partners al SanoPass

Andrei Vasile şi Delia Iliasa, co-managing partners al SanoPass

Autor: Alexandra Cepăreanu

04.03.2022, 14:04 108

Startup-ul healthtech SanoPass, care a dezvoltat o platformă care conectează, digitalizează şi integrează toate serviciile de prevenţie medicală, anunţă o nouă rundă de investiţii prin care vrea să atragă suma de 3 milioane de euro, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii companiei. Prin noua rundă de finanţare, SanoPass vizează accelerarea dezvoltării prin creşterea portofoliului de clienţi, integrarea cu clinicile şi operatorii de fitness parteneri în vederea digitalizării experienţei de utilizare şi lansarea propriei platforme de telemedicină.

„(...) Se impune găsirea unor noi modele de pachete de servicii de medicină şi prevenţie, centrate pe nevoile individuale ale pacienţilor şi în acelaşi timp complementare sistemelor de asigurări publice şi private. Am identificat nevoia existenţei unei platforme “third party”, care să conecteze pacienţii cu furnizorii de servicii medicale şi de wellness. În reţeaua de parteneri SanoPass se numără şi clinici şi profesionişti specializaţi, care nu sunt neapărat afiliaţi unei reţele mari”, au spus Andrei Vasile şi Delia Iliasa, co-managing partners al SanoPass.

SanoPass, înfiinţată în 2019, este o platformă românească de healthtech care unifică şi digitalizează accesul la sănătate, în peste 1.000 de clinici private, de proximitate sau din reţele mari, şi peste 150 de săli de fitness. Prin intermediul reţelei naţionale de parteneri, SanoPass a înregistrat anul trecut peste 10.000 de servicii medicale furnizate în total şi 5.000 de intrări la sălile de fitness în fiecare lună, către cei 50.000 de abonaţi şi 30.000 de utilizatori ai săi.

În 2021, platforma de servicii şi abonamente medicale şi de fitness SanoPass şi-a dublat cifra de afaceri, până la 420.000 de euro şi şi-a crescut veniturile lunare de la 15.000 de euro, în ianuarie 2021, până la 75.000 de euro, în februarie 2022. De asemenea, numărul de abonaţi a crescut cu peste 100%, până la 50.000, în decembrie 2021.

De asemenea, abonamentele SanoPass sunt în prezent implementate în peste 140 de companii mici şi medii, care oferă angajaţilor acces în platformă ca beneficiu extra-salarial, sau partenerilor şi clienţilor, în programe de loialitate şi marketing.

„În ultimii 10 ani ţările din CEE au cunoscut o rată de creştere a Produsului Intern Brut egală sau uneori mai mare decât a ţărilor din Vest. Acest lucru face ca interesul şi puterea de cumpărare a serviciilor de sănătate şi wellness să crească, în timp ce contextul pandemic a arătat clar care sunt punctele nevralgice ale sistemelor publice de sănătate şi nevoia tot mai mare de servicii private de prevenţie, livrate în mod coerent şi eficient”, au mai spus Andrei Vasile şi Delia Iliasa.

În runde anterioare, SanoPass a atras investiţii de 400.000 de euro (rundă Seed, în 2020), respectiv 850.000 euro (rundă Bridge, în martie 2021), în ambele runde investitorul principal find Cleverage Venture Capital.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO