Business Hi-Tech

Twitter aduce serviciul de publicitate şi în România

Twitter aduce serviciul de publicitate şi în România

Autor: Luiza Chiroiu

26.08.2014, 13:37 157

În afară de România, serviciul de publicitate Twitter Ads va fi disponibil şi în alte ţări din regiune, cum ar fi Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Cehia, Macedonia, Serbia, Slovenia şi Ucraina, precum şi în Austria, Elveţia şi Portugalia.

În prezent, Twitter operează în acest sens pe opt pieţe europene, printre care Franţa, Spania, Marea Britanie şi Germania.

Această măsură luată de Twitter va permite promovarea afacerilor din regiune cu ajutorul serviciilor sale. Printre aceste mijloace puse la dispoziţia utilizatorilor se numără "promoted tweets"", care sunt mesaje distribuite contra cost utilizatorilor Twitter şi care pot conţine text sau materiale video, precum şi "TV Conversation Targeting", care permite trimiterea de mesaje doar către utilizatorii care se angajează în discuţii despre o anumită emisiune de televiziune.

Directorul de vânzări pe Europa şi Africa al Twitter, Ali Jafari, a explicat că această decizie a fost luată pe fondul cererii mari a companiilor de pe aceste pieţe, potrivit Financial Times.

"Mai multe branduri au ridicat mâna şi au spus: «vrem să lucrăm cu Twitter şi să dezvoltăm o strategie cu Twitter». Încercăm să răspundem acestei cereri prin prezenţa noastră fizică pe teritoriul unde se află aceste companii", a declarat el. În acest sens, compania va înfiinţa echipe locale de vânzări.

Twitter încearcă să transforme audienţa globală de 271 de milioane de utilizatori activi lunar într-o piaţă care să-i atragă pe cumpărătorii de publicitate. Compania este în prezent neprofitabilă, raportând pierderi de 114,6 milioane de dolari în cel de-al doilea trimestru din acest an.

Cu toate acestea, Twitter a înregistrat venituri peste aşteptările analiştilor. Veniturile diviziei internaţionale au crescut cu 168% în al doilea trimestru din acest an faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Deşi numărul de utilizatori din afara Statelor Unite reprezintă trei sferturi din totalul celor ai reţelei sociale, venitul obţinut din regiunile din afara SUA înseamnă doar o treime din total.

Cumpărătorii de publicitate au început să folosească platforma de microblogging pentru a-şi promova produsele în timpul evenimentelor live, cum ar fi Campionatul Mondial de Fotbal şi decernarea premiilor Oscar.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO