Business Hi-Tech

UPC are un nou logo şi un nou slogan în întreaga regiune. Urmează şi lansarea unui nou concept de magazine

Robert Redeleanu, CEO al UPC Romania si Ungaria

Robert Redeleanu, CEO al UPC Romania si Ungaria

Autor: Adrian Seceleanu

05.09.2017, 12:42 861

Compania de cablu UPC, al doilea jucător de pe piaţa locală de cablu TV şi al treilea furnizor de servicii de internet fix, are un nou logo şi un nou slogan ca parte a unei campanii de repoziîţionare a brandului care se desfăşoară la nivelul Europei Centrale şi de Est, respectiv România, Polonia, Ungaria, Cehia şi Slovacia.

“Din luna septembrie, UPC România are o nouă identitate vizuală şi un nou slogan: “Bucură-te de fiecare moment”. Campania de marketing susţine strategia companiei de a oferi experienţe de conectivitate şi divertisment clienţilor şi reflectă multiplele schimbări în stilul de viaţă al consumatorilor şi în interacţiunea lor cu tehnologia. Astfel, comunicarea reflectă rolul emoţional pe care UPC îl are în viaţa clienţilor, fiind alături de ei în momentele petrecute alături de familie şi prieteni, acasă sau la distanţă, prin intermediul serviciilor digitale”, conform datelor comunicate de companie.

“La UPC, inovăm şi investim în permanenţă pentru a-i conecta pe clienţii noştri cu cei dragi şi a le oferi conţinutul preferat. Noua strategie de comunicare şi promisiunea pentru clienţi consolidează poziţia noastră la nivelul pieţei, într-o lume în continuă schimbare în care timpul liber este tot mai limitat - prin produsele şi serviciile noastre de ultimă generaţie le asigurăm clienţilor cea mai bună conexiune de internet, oriunde în casă şi cea mai bună experienţă de divertisment pentru momente memorabile alături de familie şi prieteni. Astfel, prin intermediul promisiunii Happy Home venim cu o nouă experienţă pentru clienţii noştri. Schimbarea va fi vizibilă în toate punctele de interacţiune cu UPC, în campaniile de comunicare, digital, retail, customer care şi suntem încrezători că ne va aduce mai aproape de clienţii noştri” a declarat Robert Redeleanu, CEO al UPC România şi UPC Ungaria.

Pachetele de servicii ale UPC care includ cele mai noi tehnologii şi servicii sunt disponibile odată cu această schimbare sub titulatura “Happy Home”, şi au preţuri pornind de la 49 de lei.

“Compania lansează şi o nouă promisiune de valoare pentru clienţi - Happy Home® - care reuneşte cele mai noi tehnologii şi servicii digitale UPC ce conectează întreaga casă: viteze de internet de până la 500 Mbps în toată aria de acoperire, Wi-Fi cu modemul Connect Box şi experienţa de televiziune oferită de Horizon. UPC România introduce şi noile pachete de servicii Happy Home® - cu preţuri începând de la 49 lei - care conectează toată casa şi oferă divertisment pentru întreaga familie: cu viteze de internet de 150 Mbps, 300 Mbps şi 500 Mbps, Wi-Fi super rapid cu Connect Box şi programele TV preferate, oriunde, pe orice ecran cu funcţia Replay”.

Compania de cablu va lansa şi un nou concept de magazine, în această lună. “Noul concept de magazine va fi prezent, începând cu luna septembrie, în magazinele UPC din oraşele mari - Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Constanţa, Ploieşti urmând ca până la finalul anului toate cele peste 100 de magazine să aibă aceeaşi identitate vizuală”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO