Business Hi-Tech

Veniturile din servicii ale Vodafone România au crescut cu 3%, la 179 mil. euro, în T4 2016. În anul calendaristic 2016 compania a avut venituri totale din servicii de 705,9 mil. euro, în creştere cu 4,3% faţă de anul anterior

Veniturile din servicii ale Vodafone România au crescut...

Autor: Adrian Seceleanu

03.02.2017, 00:06 359
Veniturile din servicii ale Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, au crescut în perioada octombrie - decembrie 2016 (al treilea trimestru al anului fiscal Vodafone) cu 2,8%, la 178,7 mil. euro, pe fondul creşterii numărului de clienţi, conform datelor comunicate de companie. În anul calendaristic 2016 compania a avut venituri totale din servicii de 705,9 mil. euro, în creştere cu 4,3% faţă de anul anterior.

„În ultimele trei luni ale anului 2016, am avut o serie de realizări-cheie care se traduc în servicii de calitate pentru clienţii noştri tot mai numeroşi. Supernet 4G Plus a obţinut două recunoaşteri importante: cea mai performantă reţea mobilă din România, certificată de auditorul independent P3 communications pentru serviciile de date şi de voce, pentru al treilea an consecutiv, şi cea mai rapidă reţea mobilă din România, conform rezultatelor testelor efectuate cu aplicaţia Speedtest furnizată de Ookla, cel mai popular test din lume pentru verificarea vitezei de internet”, a comentat rezultatele Ravinder Takkar, preşedinte şi CEO al Vodafone România.

Compania a înregistrat un număr total de 9,456 milioane de clienţi (servicii mobile, servicii de voce şi internet of things) la 31 decembrie 2016, în creştere cu 3,9% faţă de perioada similară a anului precedent. Din numărul total de clienţi, 8.763.478 sunt utilizatori ai serviciilor de comunicaţii mobile (abonament şi cartele preplătite). Venitul mediu lunar pe client înregistrat de Vodafone România a fost de 6,2 euro în cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2016, egal cu cel înregistrat în anul anterior. La 31 decembrie 2016, abonaţii serviciilor Vodafone România reprezentau 41% din baza de clienţi mobili, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 59%. Numărul utilizatorilor serviciilor preplătite a scăzut cu 0,1 puncte procentuale faţă de trimestrul anterior.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO