„În ultimele trei luni ale anului 2016, am avut o serie de realizări-cheie care se traduc în servicii de calitate pentru clienţii noştri tot mai numeroşi. Supernet 4G Plus a obţinut două recunoaşteri importante: cea mai performantă reţea mobilă din România, certificată de auditorul independent P3 communications pentru serviciile de date şi de voce, pentru al treilea an consecutiv, şi cea mai rapidă reţea mobilă din România, conform rezultatelor testelor efectuate cu aplicaţia Speedtest furnizată de Ookla, cel mai popular test din lume pentru verificarea vitezei de internet”, a comentat rezultatele Ravinder Takkar, preşedinte şi CEO al Vodafone România.
Compania a înregistrat un număr total de 9,456 milioane de clienţi (servicii mobile, servicii de voce şi internet of things) la 31 decembrie 2016, în creştere cu 3,9% faţă de perioada similară a anului precedent. Din numărul total de clienţi, 8.763.478 sunt utilizatori ai serviciilor de comunicaţii mobile (abonament şi cartele preplătite). Venitul mediu lunar pe client înregistrat de Vodafone România a fost de 6,2 euro în cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2016, egal cu cel înregistrat în anul anterior. La 31 decembrie 2016, abonaţii serviciilor Vodafone România reprezentau 41% din baza de clienţi mobili, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 59%. Numărul utilizatorilor serviciilor preplătite a scăzut cu 0,1 puncte procentuale faţă de trimestrul anterior.