Valeriu Nistor, director enterprise business unit, Vodafone România: Numărul de clienţi pentru soluţiile de afişaj digital a crescut de 4 ori în raport cu anul precedent, iar pe segmentul de supraveghere video a existat un boom
Din punct de vedere valoric, piaţa B2B este sub presiune, dar numărul de cereri şi interesul pentru soluţii complexe din partea firmelor sunt în creştere
Numărul de conexiuni la net mobil 4G cu abonament contractat de companii a ajuns la 744.000 la finele lunii iunie.
Numărul de clienţi business ai Vodafone care folosesc serviciile de internet mobil 4G s-a dublat în doi ani de zile, iar traficul de date generat de aceeaşi categorie de utilizatori s-a mărit de patru ori în intervalul menţionat, pe fondul unei tendinţe de adoptare de către companiile locale a unor soluţii de digitalizare a businessului, a declarat Valeriu Nistor, care a preluat în acest an conducerea departamentului comercial dedicat mediului B2B din cadrul celui de-al doilea jucător de pe piaţa locală de comunicaţii mobile.
„Şi numărul de clienţi pentru soluţiile de afişaj digital a crescut de 4 ori în raport cu anul precedent, iar pe segmentul de supraveghere video a existat un boom: numărul de contracte (clienţi) a avansat de zece ori faţă de 2015. Pe segmentul soluţiilor de monitorizare a flotelor de autovehicule am înregistrat o dublare”, a declarat Nistor.
Potrivit datelor Autorităţii Naţionale de Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) numărul de conexiuni la net mobil 4G cu abonament contractate de companii a crescut de la 82.000 în iunie 2014 la 744.000 la finele lunii iunie 2016.