Profiturile grupului LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton au crescut cu 41% în prima jumătate a anului faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, potrivit Wall Street Journal.
Cel mai mare grup de produse de lux din lume – care deţine branduri precum Louis Vuitton, Christian Dior, Givenchy, Celine, Loewe şi Marc Jobs, printre alte branduri precum Dom Perignon şi Sephora – a anunţat săptămâna aceasta venituri de 25,5 miliarde de dolari pentru prima jumătate a anului 2018, o creştere cu 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
În acelaşi timp, LVMH a transmis că profitul companiei a crescut cu 41% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la circa 3,5 miliarde de dolari.
Câştigurile companiei au fost sporite de o serie noi de colecţii pe partea de fashion, lansate de oameni care s-au alăturat recent grupului, precum controversatul Virgil Abloh – fondator al brandului Off-White. În plus, Fashion Law scrie că puterea de cumpărare a crescut la nivel global, iar trendurile arată un apetit din ce în ce mai ridicat pentru lux.