Business Internaţional

Cum se mai vinde luxul: Grupul LVMH, care se află în spatele unor branduri precum Louis Vuitton, Dior şi Givenchy a înregistrat venituri de peste 25 de miliarde de dolari în prima parte a anului

Cum se mai vinde luxul: Grupul LVMH, care se află în...

Autor: Alex Ciutacu

26.07.2018, 17:10 360

Profiturile grupului LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton au crescut cu 41% în prima jumătate a anului faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, potrivit Wall Street Journal.

Cel mai mare grup de produse de lux din lume – care deţine branduri precum Louis Vuitton, Christian Dior, Givenchy, Celine, Loewe şi Marc Jobs, printre alte branduri precum Dom Perignon şi Sephora – a anunţat săptămâna aceasta venituri de 25,5 miliarde de dolari pentru prima jumătate a anului 2018, o creştere cu 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

În acelaşi timp, LVMH a transmis că profitul companiei a crescut cu 41% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la circa 3,5 miliarde de dolari.

Câştigurile companiei au fost sporite de o serie noi de colecţii pe partea de fashion, lansate de oameni care s-au alăturat recent grupului, precum controversatul Virgil Abloh – fondator al brandului Off-White. În plus, Fashion Law scrie că puterea de cumpărare a crescut la nivel global, iar trendurile arată un apetit din ce în ce mai ridicat pentru lux.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO