Business Internaţional

Noile produse au crescut vanzarile Burberry cu 8%

14.10.2004, 00:00 14



Comerciantul englez de bunuri de lux Burberry, faimos pentru pelerinele sale de ploaie, a anuntat o crestere a cifrei de afaceri datorata introducerii de noi produse si magazine in portofoliul companiei, relateaza Bloomberg.



Vanzarile au inregistrat o ascensiune de 14 procente, directorul executiv Rose Marie Bravo declarand ca are in plan o crestere de 8%, piata de bunuri de lux fiind in curs de revigorare. Din decembrie se va adauga o noua linie de genti comercializate sub marca Prorsum al caror pret porneste de la 525$. Bravo este de parere ca Burberry a avut de castigat din echilibrul dintre strategia de pret, produs si distributie.



Actiunile Burberry au scazut cu 1,7% ajungand la valoarea de 625 de penny/actiune. In anul 2002, cand acestea au fost puse in vanzare, aveau pretul de 230 de penny. Pachetul majoritar de 66% este inca detinut de GUS, proprietarul magazinelor Argos.



Burberry are in plan deschiderea a inca 4 magazine in acest an, inclusiv unul la Roma, care ar fi al doilea magazin detinut in Italia. De Craciun compania va introduce un nou parfum pentru femei- Burberry Brit Red.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO