Business Internaţional

PEPCO intră pe piaţa bulgară şi vrea să deschidă 60 de magazine până în 2021

PEPCO intră pe piaţa bulgară şi vrea să deschidă 60...

Autor: Catalina Apostoiu

03.10.2018, 00:00 3664

Lanţul de magazine de retail din ECE, PEPCO, îşi va deschide primele magazine de pe piaţa bulgară la începutul anului viitor şi intenţionează să deţină 60 de magazine în Bulgaria până la finalul anului 2021, relatează Novinite.

Retailerul plănuieşte să deschidă primele magazine în martie 2019, un total de 11 unităţi urmând a fi deschise în următoarele şase luni. Acestea vor fi poziţionate în principal în oraşe cu o populaţie de peste 10.000 de persoane. Până în 2021, PEPCO vrea să aibă peste 500 de angajaţi. 

În România, Retailerul polonez a ajuns la 170 de magazine şi 700 mil. lei.

♦ După numărul de unităţi, Pepco este de departe cel mai extins retailer activ pe zona de modă şi decoraţiuni din România.

Retailerul de tip discount Pepco, care vinde produse la preţuri ce încep de la 1,99 de lei, are în prezent în România 169 de magazine, alte trei fiind planificate pentru deschidere în următoarea perioadă la Cluj-Napoca, Răcari şi Sinaia. Intrat pe piaţă în 2014, retailerul a deschis doar anul trecut 50 de magazine, potrivit calculelor ZF.

Expansiunea agresivă şi politica de preţuri mici a făcut ca Pepco să prindă pe piaţa locală, acest lucru fiind vizibil şi când vine vorba de datele financiare ale companiei. Mai exact, după primele şase luni compania Pepco Retail are afaceri de 250,8 mil. lei, mai bine decât duble faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Dacă ritmul de creştere s-a menţinut pe tot anul, afacerile Pepco au mers spre 750 mil. lei, ameninţând supremaţia H & M şi Zara, liderii incontestabili ai pieţei de până acum, arată calculele ZF.

Românii cheltuie anual 15 mld. lei pe haine şi pantofi.

Retailerul cu preţuri mici Pepco este prezent pe nouă pieţe din Europa Centrală şi de Est şi din zona Baltică -, respectiv Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, România, Slovenia, Lituania, Letonia şi Croaţia. Următoarea pe listă este Estonia, conform site-ului companiei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO