Business Internaţional

Prea mare pentru dezvoltare coerentă, gigantul Kraft Foods se rupe în două companii

Prea mare pentru dezvoltare coerentă, gigantul Kraft Foods se rupe în două companii

Foto: Reuters

Autor: Adrian Voicu

04.08.2011, 16:20 985

Irene Rosenfeld, CEO-ul Kraft Foods, plănuieşte să rupă în douăcompania, urmând ca cele două noi entităţi să se ocupe de producţiade branduri de tip snack precum Oreo sau Cadburry de cea de produsealimentare.

Conform unui comunicat al gigantului alimentar, operaţiunea artrebui să se încheie la sfârşitul lui 2012.

La un an de la preluarea companiei britanice Cadburz, Kraft aanunţat că afacerile de snack şi cele de produse alimentare dinAmerica de Nord "diferă în privinţa priorităţilor strategice, aprofilurilor de creştere şi a ţintelor operaţionale".

Divizia de snack-uri, cu vânzări de 32 de miliarde de dolari,operează pe pieţele emergente cu produse precum biscuiţii Oreo sauLu, ciocolatele Cadbury sau Milka, guma de mestecat Trident saubăuturile Tang.

Divizia de produse alimentare, cu vânzări anuale de 16 miliardede dolari, se concentrează mai mult pe pieţele dezvoltate cuproduse precum brânzeturile Velveeta sau Philadelphia, cafeauaMaxwell House sau băuturile Capri Sun.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO