Business Internaţional

Zara domină în lupta cu H&M şi se impune la nivel global

Zara domină în lupta cu H&M şi se impune la nivel global

Autor: Ştefan Stan

15.06.2013, 15:26 1423

Zara a surclasat rivalul H&M în drumul spre extinderea în afara Europei, dominând piaţa cu o strategie de marketing care dă roade, scrie Business Insider.

Unul din motivele pentru care H&M a rămas în urmă este că s-a focalizat prea restrictiv pe cateringul cumpărătorilor din Vestul Europei,în timp ce Zara a dezvoltat o strategie de dezvoltare în ţărilesărace după modă din Asia. 

Zara deschide între 80 şi 100 de magazine pe an în Asia. H&M încearcă să ajungă din urmă compania rivală prin construirea a 350 de magazine.

Un raport al Goldman Sachs prezice că ezitarea H&M să intre în piaţa de comerţ online va afecta vânzările firmei pe următorii trei ani.

Strategia Zara este să păstreze foarte puţine haine în inventar şi să actualizeze colecţiile foarte frecvent. În timp ce alte branduri îşi actualizează colecţiile o dată pe sezon.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO