Cosmin Marinof, TUI TravelCenter: „Ne propunem ca peste cinci ani vânzările online să reprezinte 40% din total”

8 dec 2017 Autor: Simona Tatu

Agenţia de turism TUI Travel Center, parte a grupului Eurolines, a realizat în 2017 o cifră de afaceri de peste 100 de milioane de euro, în creş­tere cu 30% faţă de nivelul anului trecut.

Printre planurile companiei se numără majorarea vânzărilor în mediul online, de la 10%, cât reprezintă în pre­zent, până la 40%, în următori cinci ani.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 08.12.2017

 
Cuvinte cheie:
TUI
, vanzari
, online
, reprezentare
, grup
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide