Business Travel

Hotelul Epoque de cinci stele: 80% din clienţi sunt străini, cei mai mulţi din SUA, Israel şi UE

Segmentul de food & beverages aduce 40% din afacerile hotelului Epoque

Segmentul de food & beverages aduce 40% din afacerile hotelului Epoque

Autor: Cristina Roşca

30.07.2015, 00:06 951
Aproximativ 80% din clienţii butic-hotelului de cinci stele Epoque din Bucureşti sunt străini, cei mai mulţi dintre ei venind din Statele Unite, Israel şi din statele Uniunii Eu­ro­pene. Capitala rămâne în continuare o destinaţie pre­ponderent de business, însă în ultima perioadă se simte şi o creştere a numărului celor care vin în Bucureşti în vacanţă.
 
„Circa 70% din clienţii noştri vin în Bucureşti în scop de business, în timp ce 30% sunt cei care aleg Capitala ca destinaţie de leisure. În ultimul timp am înregistrat însă o creştere pe segmentul de leisure pe timpul weekendului“, spune Diana Popescu, proprietar şi CEO al Epoque Hotel şi al restaurantului L’Atelier-l’art culinaire din cadrul ho­te­lului de cinci stele de lângă parcul Cişmigiu. Ea mai spune că numărul străinilor în totalul clienţilor s-a menţinut constant de-a lungul timpului. Au existat şi clienţi care au stat câteva luni la hotel, printre aceştia numărându-se şi ambasadori, potrivit informaţiilor oferite anterior de antreprenoare.
 
Hotelul a fost deschis în 2010, iar în martie 2013  Diana Popescu a venit la conducerea hotelului, anterior la conducerea unităţii fiind un expat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO