Companii

Acţionarul Otter Distribution lansează o nouă reţea de pantofi

Autor: Cristina Roşca

25.06.2011, 13:20 1366

Filip Schwartz (40 de ani), acţionarul majoritar al retaileruluide pantofi Otter Distribution, va investi 1 milion de euro până lafinalul anului viitor într-o nouă reţea de zece magazine depantofi, potrivit calculelor ZF.

Omul de afaceri de cetăţenie română, care controlează pe piaţalocală magazinele Otter şi Geox, vrea astfel să atace un nousegment de piaţă. Noile magazine, ce se vor numi Promenade, se voradresa persoanelor între 30 şi 50 de ani, care merg şi îşi faccumpărăturile în hipermarketuri. Noile unităţi vor fi deschise încentre şi galerii comerciale cu hipermarket, pentru că "targetulnostru nu este neapărat românul care merge la mall".

Pantofii din aceste magazine vor avea preţuri între 49 de euro(208 lei) şi 79 de euro (335 de lei), mai mici decât cele dinmagazinele Otter care variază între 49 şi 149 de euro (634 delei).

Bugetul anual de achiziţii de pantofi al unui român este decirca 38 de euro (160 de lei), potrivit calculelor ZF care au labază datele agenţiei de cercetare de piaţă Euromonitor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO