Companii

Agenţia de turism Croaziere.net şi-a crescut afacerile cu 14% din vânzarea de croaziere în S1

Agenţia de turism croaziere.net a ajuns să lucreze cu  linii de croazieră precum Carnival Corporation, Royal Caribbean sau Norwegian Cruise Line

Agenţia de turism croaziere.net a ajuns să lucreze cu linii de croazieră precum Carnival Corporation, Royal Caribbean sau Norwegian Cruise Line

Autor: Mirabela Tiron

14.08.2017, 00:06 204

„Un român a plătit 8.000 de euro pentru o croazieră în Fiordurile Norvegiene“.

Ioan Băsea, proprietarul agenţiei de turism croaziere.net, fondată în urmă cu mai bine de 15 ani, spune că vânzările de croaziere au crescut cu circa 14% în prima jumătate a acestui an faţă de pe­rioada similară a  anului trecut, bugetul mediu alocat de români pentru o astfel de vacanţă fiind de circa 900 de euro.

„Am trimis peste 3.000 de persoane în vacanţă pe nave de croazieră, pe Mediterană, în Fiordurile Norvegiene, dar şi în zone mai îndepărtate precum Australia. Lucrăm cu peste 30 de linii de croazieră, românii şi-au rafinat gustul în ceea ce priveşte croazierele, au început să aleagă cabine de lux“, a spus Ioan Bă­sea, şeful agenţiei, care a vândut anul trecut vacanţe de 5 mil. euro. În Româ­nia pleacă anual în vacanţe pe mare 8.000-9.000 de români, cererea pentru aceste pachete fiind în creştere. „Cel mai scump pachet vândut în prima parte a anului a fost o croazieră de 8.000 de euro, într-o cabină de lux, în Fiordurile Norvegiene. Cei mai  mulţi români însă plătesc 800-900 de euro pe o croazieră“.

Preţurile pentru o croazieră diferă foarte mult, în funcţie de linie, de tipul de cabină (cameră simplă interioară, cameră cu vedere exterioară, apar­ta­ment, apartament prezidenţial), de pe­rioadă, de durata şederii, dar şi de mo­mentul rezervării. Preţurile sunt mai mici cu cât rezervările se fac mai din timp. Deşi în ţara lor mamă, SUA, croazierele sunt foarte populare, fiind alese în vacanţe de foarte multe per­soa­ne, indiferent de vârstă şi statut social, în România turiştii abia încep să simtă gustul croazierelor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO