Companii

Analiză ZF. Brandul Kinder are peste 95% din piaţa de ciocolată cu jucării, un segment care se apropie de vânzări de 10 mil. euro. Segmentul de pachete cu ciocolată şi jucării este unul mic în piaţa totală de ciocolată şi dulciuri pe bază de ciocolată, care depăşeşte 2,5 mld. lei anual

Analiză ZF. Brandul Kinder are peste 95% din piaţa de...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

11.04.2023, 10:00 261

Kinder, brand al grupului ita­lian Ferrero, a fost în 2022 cel mai vândut produs din categoria de pachete cu ciocolată şi jucă­rii, având 95% din piaţă, arată datele companiei de cercetare Euromonitor International. Astfel, Kinder Surprise, un brand lansat în 1974, domină acest segment, iar principalul concurent direct este brandul M&M, care are însă o cotă de sub 1% din piaţă.

Segmentul de pachete cu cio­colată şi jucării a avut în 2022 o valoa­re de 38,5 milioane de lei (7,8 mil. euro), conform Euromonitor. Ana­liştii companiei de cercetare esti­mea­ză că piaţa va atinge în acest an valoa­rea de 41,9 milioane de lei (8,5 mil. euro).

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO