Companii

Bergenbier, rebranding de cateva milioane de euro pentru a trece de la galben la rosu

Bergenbier, rebranding de cateva milioane de euro pentru a trece de la galben la rosu
25.03.2009, 13:20 138

Bergenbier, brandul de bere care asigura aproximativ jumatate din vanzarile InBev Romania, cel de-al treilea producator local, a trecut recent printr-un proces de rebranding de "cateva milioane de euro". Prin intermediul acestuia, InBev Romania a renuntat la elementul principal pe care ambalajul Bergenbier l-a avut in ultimii zece ani, culoarea galbena, revenind la rosu, culoarea pe care a avut-o inainte de a deveni sponsor al nationalei. "Relansarea Bergenbier s-a realizat in urma a numeroase studii de piata si cercetari in randul consumatorilor intr-o perioada de aproximativ un an. Din toate propunerile pe care le-am facut celor peste 2.300 de consumatori de bere intervievati, acesta a fost ambalajul care a iesit castigator de departe", a declarat Eduardo Luz, directorul general al InBev Romania. Reprezentantul InBev nu a dezvaluit suma totala a investitiilor realizate in rebrandingul Bergenbier, declarand insa ca se ridica la "cateva milioane de euro". Luz a adaugat ca in curand va fi demarata si o campanie de promovare care va fi derulata pe toate canalele media, inclusiv internet. InBev Romania a pierdut anul trecut 1,2% din piata, dupa cel mai slab an de dupa 2000, in care vanzarile au crescut cu mai putin de 2%, pana la patru milioane de hectolitri, potrivit informatiilor aparute in raportul anual al companiei. Astfel, producatorul Bergenbier detinea anul trecut 19,2% din piata de bere fata de 20,4% la sfarsitul lui 2007, potrivit grupului InBev. Reprezentantii companiei nu au dezvaluit cifra de afaceri realizata de filiala locala a grupului AB InBev in 2008.
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO