Companii

Bilbor investeşte două milioane de euro rate card în campania de promovare

05.07.2010, 23:08 35

Compania United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a investit 2milioane de euro, valoare calculată la rate card, în campania depromovare a brandului de apă minerală Bilbor. Aceasta a debutat pe24 iunie şi se va desfăşura la nivel naţional, utilizând un mix demedia ce include TV, outdoor şi presă. Contul de apă mineralăBilbor a fost câştigat de agenţia de publicitate Publicis România.Shachar Shaine, preşedintele URBB, declara în toamna anului trecutcă exporturile de apă minerală vor reprezenta aproximativ 30% dinproducţia fabricii de ape minerale pe care compania o deţine înlocalitatea Bilbor din judeţul Harghita. URBB, producătorul Tuborgşi Skol, este unul dintre cei mai expansivi producători de băuturide pe piaţă. Segmentul de ape minerale este al treilea pe careaceasta îl vizează, după cel al berii şi al sucurilor de fructe.Bilbor intră pe o piaţă estimată la 300 mil. euro, încă dominată decompanii cu capital românesc, cele mai mari fiind Romaqua (Borsec)şi European Drinks (Izvorul Minunilor).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO