Producătorul de cosmetice Farmec Cluj ÅŸi-a dublat businessul în ultimii cinci ani pariind pe lansarea a 100 de noi produse anual ÅŸi pe segmente noi, de la produse pentru bărbaÅ£i, la dermatocosmetice ÅŸi de la segmentul de lux la cel de protecÅ£ie solară. Cea mai recentă mutare a companiei este pătrunÂderea pe segmentul de machiaj, cu vânzări totale de sute de milioane de euro, potrivit estimărilor ZF. „Pătrundem pe un sector în plină evoluÅ£ie ÅŸi expanÂsiune, caracterizat de o creÅŸtere a vânzărilor produselor de machiaj ÅŸi un interes tot mai accentuat din partea consumatoarelor, în special în rândul tinerelor“, spune Mircea Turdean, directorul general al companiei ÅŸi unul dintre acÅ£ionari. Farmec, o companie cu o istorie de câteva decenii, are în portofoliu branduri precum Gerovital ÅŸi Farmec, ambele pe segmentul de cosmetică ÅŸi îngrijire. Pe cel al produselor de curăţenie sunt active Nufărul ÅŸi Triumf. Farmec Cluj-Napoca este cel mai mare producător român de cosmetice după cifra de afaceri de aproape 200 mil. lei în 2016. DeÅŸi are o istorie de 72 de ani, compania a redevenit activă în special în ultimul deceniu după ce a pariat puternic pe lansări de produse noi ÅŸi pe extinderea ariilor de producÅ£ie.