Companii

Carlsrom are 3,2 mil. euro pentru Orangina

15.02.2007, 20:22 31

Compania Carlsrom Beverages, care detine licenta de imbuteliere pentru piata romaneasca a bauturii racoritoare Orangina, va investi in acest an peste 3,2 mil. euro in promovarea marcii Orangina. Bugetul alocat de companie in acest an este cu peste 15% mai mare fata de cel din 2006.
Compania, parte a grupului URBB (United Romanian Breweries Bereprod), care detine licenta de imbuteliere pentru Tuborg si Carlsberg estimeaza ca in acest an vanzarile Orangina vor detine 7% din cifra de afaceri a grupului.
"Anul trecut, vanzarile Orangina au reprezentat aproximativ 5% din cifra de afaceri a grupului" , a declarat Catalin Ignat, vicepresedinte de marketing al Carlsrom Beverages. Potrivit ritmului de crestere anuntat de URBB pentru 2006, cifra de afaceri a trecut in 2006 de 90 mil. euro, ceea ce inseamna ca vanzarile Orangina in 2006 s-au apropiat de 5 mil. euro. "Anul trecut am inregistrat o crestere de 70% a vanzarilor in volum si de 75% in valoare", a mai spus Ignat.
Anul acesta, compania estimeaza o crestere de 50% a vanzarilor de bauturi racoritoare Orangina. Pentru a sustine cresterea, Carlsrom Beverages a lansat ieri pe piata locala o noua aroma - Orangina Passion. Brandul este prezent in patru variante de produs: clasic, light, rouge si passion. "Capacitatile de productie acopera cererea existenta in acest moment, precum si cresterea estimata pentru 2007", a mai spus Ignat.
Orangina este un brand international care apartine grupului Cadbury, al treilea producator de bauturi racoritoare la nivel mondial. Orangina este produsa in 25 de fabrici din toata lumea, care produc anual 300 de milioane de litri.
Carlsrom Beverages a lansat la jumatatea anului trecut si sucurile naturale Granini, estimand triplarea vanzarilor in acest an, pana la un numar de 10,5 milioane de sticle.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO