Companii

Cei patru români care fac strategia pentru branduri de bere cu vânzări anuale de 700 de milioane de euro

Cei patru români care fac strategia pentru branduri de...

Autor: Ioana David

24.07.2014, 00:07 1459

Mihai Bârsan (Ursus), Narcis Horhoianu (Heineken), Paul Markovits (Tuborg) şi Mihai Bonca (Bergenbier) sunt directorii de marketing ai celor mai mari patru producători internaţionali de bere prezenţi pe piaţa locală, responsabili de peste 40 de branduri cu vânzări de peste700 milioane de euro. Dacă la conducerea acestor companii acţionarii au adus expaţi (excepţie făcând Bergenbier), strategiile şi bugetele de marketing le-au lăsat pe mâna unor români cu vârste între 34 şi 46 de ani, dintre care trei ingineri şi un economist.

Ei sunt oamenii care prin deciziile pe care le iau pot aduce un plus sau un minus în contul companiilor şi ale căror idei de promovare ori de comunicare pot înclina balanţa în favoarea unui brand sau a unei categorii. În industria berii, un business de 1,8 miliarde de euro la raft, bugetele de marketing sunt de ordinul zecilor de milioane de euro, iar poziţia de director de marketing este una strategică. Şeful pe marketing este considerat al doilea om în companie, după directorul general.

Citiţi în continuare pe ZF Corporate:

- opinia lui Narcis Hor­hoia­nu, mar­ke­ting director al Heine­ken România, despre piaţa berii şi comportamentul consumatorului; experienţa lui în cadrul Heineken 

- declaraţia lui Mihai Bârsan , vicepre­şedintele de marketing al Ursus Breweries, despre impactul vremii, al evenimentelor sportive şi al încrederii consumatorilor asupra consumului de bere

- ce spune Mihai Bonca despre marketing în sectorul de consum 

- date suplimentare despre cei patru manageri 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO