Retailerul de echipamente sportive Hervis şi-a bugetat pentru acest an cinci deschideri de magazine, cel mai alert ritm de la intrarea pe piaţă a companiei în 2007. Până acum compania a deschis un maxim de trei unităţi pe an, iar în fiecare din ultimii cinci ani a avut loc o singură inaugurare.
Expansiunea alertă din 2016 vine în contextul în care businessul a crescut puternic anul trecut, cu peste 25%, depăşind pragul de 100 de milioane de lei (fără TVA).
„Pentru 2016 avem planificate cinci deschideri din care trei pot fi făcute deja publice, respectiv Deva pe data de 17 martie, al doilea magazin din Timişoara situat în proiectul Shopping City Timişoara dezvoltat de NEPI în data de 31 Martie şi în luna septembrie, unitatea din mallul Park Lake din Bucureşti. Celelalte două deschideri sunt programate tot în a doua jumătate a anului, dar sunt încă în negociere“, spune Cătălin Pozdarie, executivul român care conduce retailerul de echipamente sportive încă din ianuarie 2007, înainte ca brandul să deschidă primul magazin de pe piaţa locală. Hervis, divizia de retail sportiv a grupului austriac Spar, a intrat pe piaţa locală în 2007 cu un magazin în provincie.
Pozdarie afirma anterior că în 2007, când brandul a intrat pe piaţă, compania şi-a propus să ajungă în şapte ani la o reţea de 40 de magazine. Deschiderile de magazine sunt însă dependente de evoluţia economiei şi a pieţei de retail, astfel că în fiecare din ultimii cinci ani compania a deschis doar câte o unitate. Anul trecut retailerul a deschis o singură unitate, în centrul comercial Mega Mall din Bucureşti.