Companii

Covrigăriile, chioşcurile şi supermarketurile au devenit competitori pentru McDonald’s

Autor: Cătălina Butan, Cristina Roşca,

26.09.2013, 00:07 89

Daniel Boaje, directorul general al McDonald’s, cel mai mare jucător de pe piaţa de restaurante după cifra de afaceri, a declarat în cadrul ediţiei de marţi a emisiunii ZF Live că pe lista competitorilor companiei nu se mai numără doar şaormeriile şi celelalte lanţuri de fast-food, ci şi covrigăriile, chioşcurile de la colţ de stradă şi supermarketurile.

„Pe segmentul mâncării servite rapid competiţia se extinde extrem de mult. Astfel, noi includem pe listă covrigăriile, chioşcurile de pe stradă, supermarketurile şi hipermarketurile care intră toate în acest domeniu al mâncării rapide (fast-food, n.red.)“, a menţionat Boaje.

Jucătorii din comerţul mo­dern precum supermarketurile şi hiper­mar­keturile au început în ultima perioadă să sta­bilească parteneriate cu lanţuri de restaurante astfel încât să poată vinde salate, supe şi alte produse gata preparate. Un exemplu în acest sens este lanţul belgian Mega Image care are un parteneriat cu restaurantele FruFru.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO