Companii

Cu o reţea de patru ori mai mare, Carrefour ajunge iar la 1 mld. €, dar nu egalează rezultatul din 2008

Cu o reţea de patru ori mai mare, Carrefour ajunge iar...

Autor: Cristina Roşca

06.03.2014, 00:08 405
Grupul francez Carrefour, prezent pe piaţa locală cu 162 de magazine – hipermarketuri, supermarketuri şi magazine de proximitate –, a terminat anul trecut cu vânzări nete de 1,006 mld. euro, în creştere cu 2% faţă de anul anterior.
 
 

Creşterea vine în contextul în care compania a deschis 54 de magazine, dintre care un hipermarket, 16 supermarketuri şi 37 de magazine de proximitate. Reprezentanţii grupului nu au anunţat însă şi evoluţia vânzărilor like for like, care nu ţine cont de expansiune şi care ilustrează cel mai bine evoluţia consumului pe de-o parte şi a businessului unei companii pe de alta.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO