Companii

Danone aduce un bulgar sa conduca marketingul

18.02.2009, 18:09 31

Danone Romania, liderul pietei locale a iaurturilor, are, incepand cu luna februarie, un nou director de marketing, in persoana bulgarului Kiril Hadzhidinev.

Hadzhidinev, 35 de ani, il inlocuieste pe Benoit de Lavarene, care de la inceputul acestui an ocupa functia de director general al filialei Danone din Grecia, dupa ce a condus departamentul de marketing al Danone Romania timp de patru ani.
Hadzhidinev face parte din grupul Danone din 2007, an in care a preluat coordonarea marcilor de iaurturi din gama de sanatate activa (Activia, Actimel, Danonino) pentru sud-estul Europei.
Anterior, el a lucrat patru ani in cadrul grupului Unilever South Central Europe (USCE), pe pozitiile de category manager, respectiv marketing & trade marketing manager si alti patru ani pentru filiala bulgara a producatorului olandez de bere Heineken, ca junior brand manager si brand manager. De la inceputul acestui an, Danone Romania are de asemenea si un nou director general si un nou director de resurse umane, dupa ce francezul Stephane Batoux a preluat pozitia detinuta de Jacques Ponty in ultimii patru ani, iar Mircea Mateescu a renuntat la functia de director de resurse umane, aceasta urmand a fi preluata de Oana Farcasanu, fost director de resurse al diviziei de lactate din Europa de Vest a grupului Danone.
Danone Romania, companie care a incheiat anul trecut cu afaceri cuprinse intre 125 si 130 mil. euro, are in portofoliu zece branduri (Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Frutmania, Cremoso, Danette, Casa Buna, Danone si Danfruit) si peste 80 de referinte de produs.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO