Companii

De ce nu a reuşit Unilever să ducă mai departe povestea Frufru: Au fost preţurile prea mari sau lupta în piaţa de hrană sănătoasă a devenit mai dură, cu mărcile private ale retailerilor în prim-plan?

În 2019, anul preluăriide catre Unilever, compania Good People, cea care opera activitatea Frufru şi Urban Monkey, avea afaceri de 39 mil. lei. Apoi, în primul an de pandemie şi primul din era Unilever, vân­zările au scăzut la 24 mil. lei.

În 2019, anul preluăriide catre Unilever, compania Good People, cea care opera activitatea Frufru şi Urban Monkey, avea afaceri de 39 mil. lei. Apoi, în primul an de pandemie şi primul din era Unilever, vân­zările au scăzut la 24 mil. lei.

Autor: Cristina Roşca

26.01.2024, 14:00 1590

Grupul anglo-olandez Unilever, care a cumpărat afacerea Frufru în urmă cu cinci ani, a anunţat recent că vinde cele două branduri asociate cu acest business - Frufru şi Urban Monkey - şi închide fabrica din Bucureşti  Ca urmare a acestei decizii, cei 120 de salariaţi ai businessului au fost daţi afară.

Închiderea fabricii de mâncare sănătoasă Frufru din Bucureşti de către Unilever şi vânzarea brandurilor Frufru şi Urban Monkey către Mihai Simiuc, cel care le-a fondat şi vândut iniţial în 2019, au iscat mai multe discuţii şi dezbateri pe reţelele sociale, în rândul consumatorilor care se întreabă ce nu a mers.

Au fost preţurile prea mari pentru buzunarele consumatorilor români afectaţi de inflaţie sau lupta în piaţa de hrană sănătoasă a devenit mai dură, cu mărcile private ale retailerilor, care au preţuri sub medie, în prim-plan?

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO