Companii

Diferenţe de până la 50% între preţurile coşului de consum

Diferenţe de până la 50% între preţurile coşului de...

Autor: Cristina Roşca

23.02.2016, 00:07 1057

Coşul de cumpărături obişnuit al unui român în magazinele din comerţul modern costă între 48 de lei şi 71 de lei în funcţie de reţea şi de formatul de comerţ. Acesta cuprinde produse de bază precum zahăr, brânză telemea sau mălai, respectiv acele produse care sunt nelipsite de pe lista de shopping a românilor. 

În cazul acestei analize valoarea coşului de cumpărături a fost calculată pornind de la aceleaşi 11 articole care sunt achiziţionate lunar de către români. Au fost analizate doar preţurile din cataloagele retailerilor şi a fost ales întotodeauna, la fiecare reţea, preţul cel mai mic. 

Astfel, nu s-a căutat acelaşi brand, ci acelaşi produs, indiferent de brand/ marcă privată. S-au ales însă aceleaşi produse cu acelaşi gramaj. Diferenţele între doi retaileri ajung şi la 50%.  

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO