Companii

Doi moldoveni au cucerit staţiile de metrou din centrul Bucureştiului cu bomboanele Bucuria

Doi moldoveni au cucerit staţiile de metrou din centrul...

Autor: Cristina Roşca, Andreea Neferu

30.01.2015, 12:43 4503

Doi tineri din Republica Moldova au deschis magazine Bucuria în staţiile de metrou din centrul Capitalei, cucerind până acum Gara de Nord 1, Piaţa Victoriei, Piaţa Romană, Piaţa Unirii 1 şi 2 (două magazine). Urmează şi Piaţa Universităţii. De asemenea, produsele sunt disponibile şi online.

Staţiile de metrou din zona centrală au cel mai mare trafic, spre exemplu Piaţa Unirii fiind tranzitată zilnic de aproximativ 40.000 de personae.

Bomboanele Bucuria, o adevărată „carte de vizită“ a Republicii Moldova, sunt aduse pe piaţa locală de firma Tuta Prima Invest, înfiinţată în a doua parte a anului 2012 şi deţinută de Victor Taşca, 27 de ani, şi Sergiu Tuhari, 26 de ani. În portofoliul companiei nu se găsesc însă doar bomboane sub branduri precum Clepsidra, Chi­şinăul de Seară, Do Re Mi, Dorinţa, Favorit, Duet, Gloria sau Bucuria ci şI alte produse precum biscuiţi sau napolitane. Conform datelor de pe ma­ga­zinul online Bucuria România, preţul unei bomboane por­neşte de la 0,10 lei pentru o bucată şi poate ajunge la aproape un leu (de exemplu bomboana Chişinăul de Seara care costă 0,91 lei).
În 2013, Tuta Prima Invest a avut o cifră de afaceri de 547.000 lei (124.000 de euro) şi un profit net de 73.000 de lei.
Bucuria SA, companie cu o istorie de 68 de ani, este cea mai mare firmă producătoare de produse de cofetărie din Republica Moldova, conform datelor de pe site-ul companiei. Pe piaţa dulciurilor, Bucuria concurează cu producători locali precum Kandia Dulce (Rom, Laura, Kandia, Primola), Heidi Chocolat ( Heidi), dar şi cu multinaţionale precum Nestlé (Joe) sau Mondelez ( Milka, Poiana).

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO