Companii

Două companii de stat din Est, două strategii diferite: Air Serbia „a trasat“ drum direct între Belgrad şi New York, în timp ce Tarom se zbate de opt ani în pierderi

Air Serbia este un exemplu de companie aeriană deţinută de stat care a putut să se dezvolte atrăgând un investitor străin.

Air Serbia este un exemplu de companie aeriană deţinută de stat care a putut să se dezvolte atrăgând un investitor străin.

Autor: Mădălina Panaete

27.06.2016, 00:08 1000

Air Serbia, compania naţională a Serbiei, o ţară cu şapte milioane de locuitori, a avut săptămâna trecută primele zboruri directe pe ruta Belgrad – New York, fiind una dintre puţinele companii din estul Europei care au reuşit să traseze un drum aerian direct între cele două continente. Compania din Serbia va avea cinci zboruri pe săptămână către „Marele Măr“.

Air Serbia este un exemplu de companie aeriană deţinută de stat care a putut să se dezvolte atrăgând un inves­titor străin. 

În 2013, guvernul Serbiei împreună cu Etihad Airways, com­pania naţională a Emiratelor Arabe Unite, şi Jet Airways (actuala Air Serbia) au semnat un parteneriat prin care Etihad Airways pre­lua 49% din acţiunile companiei aeriene sârbe, în timp ce statul sârb rămânea cu cealaltă parte din participaţii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO