ZF 24

Ungurii de la MOL, aproape de liga miliardarilor în euro

Reţeaua MOL are 147 de benzinării. Mediafax Foto

Reţeaua MOL are 147 de benzinării. Mediafax Foto

Autor: Roxana Petrescu

05.05.2014, 00:07 582

MOL România, al patrulea cel mai important jucător din comerţul cu carburanţi, a ajuns anul trecut la un profit net de 20,3 milioane de euro, cu circa 19% mai are decât cel din 2012, dar afacerile companiei au ratat la limită pragul de un miliard de euro.

Astfel, MOL a ajuns la 979 de milioane de euro în 2013, în creştere cu 5%, principala explicaţie fiind extinderea reţelei, în contextul în care pre­ţul mediu al carburanţilor s-a menţi­nut la nivel constant. 

„Anul trecut, am anunţat deschiderea a 8 noi benzinării, iar de la începutul acestui an am deschis alte 4, astfel că reţeaua noastră de retail a ajuns la 147 de staţii. Vom continua să ur­măm această strategie de creştere“, au declarat reprezentanţii MOL Ro­mânia, care au pentru anul acesta un buget de investiţii de 10 milioane de euro.

Un alt factor care a generat creşterea vânzărilor MOL a fost evoluţia poziţivă înregistrată pe segmentul de bitum, material folosit pentru construcţia şoselelor. „Am ajuns la o cotă de piaţă de peste 15% (pe piaţa bitumului - n.red.), furnizând în special pentru proiecte de infrastructură din partea de vest a ţării (Sibiu-Năd­lac, Sebeş-Cluj). Ne aşteptăm ca îmbu­nătăţirea infrastructurii să susţi­nă creşterea economică, pe termen lung“, au mai spus oficialii MOL.

Citiţi în continuare pe ZF Corporate:

- detalii despre vânzările de retail al companiei, defalcate pe categorii de produse

- date despre evoluţia cotei de piaţă 

- declaraţia reprezentaţilor MOL România despre planurile pe termen mediu 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO