Fady Chreih, CEO al Regina Maria: Sunt peste 60% dintre medici care lucrează cu Regina Maria într-un parteneriat strâns şi care nu se regăsesc la competiţie.
Piaţa abonamentelor medicale din România, un sector folosit în prezent de circa un milion de persoane, se va dubla până în 2020 pe fondul creşterii numărului de angajaţi, dar şi în contextul investiţiilor străine şi al evoluţiei companiilor româneşti în diferite zone ale ţării, a spus Fady Chreih, CEO al Regina Maria, al doilea cel mai mare jucător din piaţa serviciilor medicale.
„Sunt din ce în ce mai multe companii interesate de sănătatea angajaţilor. Presiunea pe forţa de muncă în România revine probabil la nivelul din 2006 – 2007, oamenii sunt din ce în ce mai interesaţi să-şi ţină angajaţii sănătoşi şi motivaţi. Abonamentele medicale joacă un dublu rol, o dată pentru cei care lucrează în industrie pentru care este important ca personalul să fie sănătos, la serviciu, să aibă cât mai puţine zile de concedii medicale oferite. În zona de servicii este un motiv de loialitate folosit de angajatorii din România“, a mai spus Fady Chreih.
Valoarea pieţei abonamentelor în România este estimată de reprezentanţii Regina Maria la 50 de milioane de euro pe an, reţeaua privată fiind primul jucător care a introdus acest concept pe piaţa românească în urmă cu 20 de ani.