Companii

Filip Schwartz, Otter Distribution: Puterea de cumpărare este încă redusă, dar aceasta va fi normalitatea de acum înainte

Filip Schwartz, Otter Distribution: Puterea de cumpărare este încă redusă, dar aceasta va fi normalitatea de acum înainte

Filip Schwartz, director executiv al Otter Distribution: Despre anul 2009 putem spune că a fost unul de criză, un an în care datele economice s-au înrăutăţit semnificativ, în care a fost necesară o ajustare puternică a costurilor. Acum, deşi puterea de cumpărare continuă să fie redusă şi concurenţa este puternică trebuie să îţi desfăşori businessul în condiţiile date. Ultimii ani au fost relativ liniari, deci există mai multă predictibilitate decât atunci.

23.08.2012, 18:19 623

Filip Schwartz, acţionarul majoritar şi directorul executiv al grupului Otter Distribution, compania care aduce în România primele două cele mai vândute mărci de pantofi din lume, Clarks şi Geox, spune că deşi contextul economic s-a schimbat în ultimii patru ani, această perioadă trebuie privită ca una de normalitate şi nu ca una de criză.

Cu toate acestea, o excepţie ar fi 2009, ce poate fi considerat an de criză deoarece situaţia s-a schimbat brusc şi semnificativ comparativ cu perioada de boom.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO