Companii

Indicatorul pieţei de lux: Magazinul Louis Vuitton din Bucureşti a avut cel mai bun an de la deschidere. Marja de profit a urcat la 25%

Indicatorul pieţei de lux: Magazinul Louis Vuitton din...

Autor: Cristina Roşca

14.06.2017, 00:07 1313

Magazinul monobrand Louis Vuitton din Bucureşti, deschis în urmă cu circa nouă ani, a terminat anul trecut cu afaceri de circa 28 mil. lei şi un profit net de 7 mil. lei. Businessul a crescut cu circa 15%, iar profitul net s-a majorat cu o treime în 2016 faţă de anul anterior. Astfel, anul trecut a de­ve­nit pentru brandul francez cel mai bun din punct de vedere financiar pe pia­ţa locală, cu o marjă netă de profit de 25%.

Louis Vuitton a intrat pe piaţa lo­ca­lă în iunie 2008, magazinul de 130 mp fiind deschis în galeria hotelului de cinci stele JW Marriott în urma unei in­vestiţii care a depăşit un milion de euro. Magazinul are în portofoliu genţi, pan­tofi şi accesorii, aceasta fiind oferta încă de la început.

Genţile Louis Vuitton au preţuri ce încep de la câteva sute de euro, şi pot ajunge la 20.000 de euro, în cazul produselor ediţie limitată sau pe comandă, din piei exotice, dar acestea nu se comercializează în magazinul din România, potrivit ultimelor date ale ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO