Companii

Interhome Decor mizeaza pe afaceri in crestere cu 25%, la 13 mil. euro

19.02.2008, 21:26 25

Distribuitorul de materiale de constructii Interhome Decor din Bucuresti, parte a grupului belgian Interhome International, mizeaza in acest an pe afaceri in crestere cu 25%, la 13 mil. euro, pe fondul evolutiei pietei de profil si al dezvoltarii activitatilor firmei. Interhome Decor a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 10,4 milioane de euro, a declarat directorul general al firmei, Constantin Caruntu. Interhome Decor are doua centre de distributie, la Ploiesti si Timisoara. "In anul 2008 avem stabilite minim doua deschideri pentru care speram sa gasim cele mai bune locatii", a spus reprezentantul firmei. Potrivit acestora, piata locala de retail do-it-yourself (DIY) va creste in acest an cu 15%, de la 800 de milioane de euro in 2007, in special datorita accesului mai usor al populatiei la credite ipotecare si de consum. Interhome Decor vrea sa atinga o cota de piata de minim 10% in urmatorii cinci ani, pe fondul dezvoltarii retelei proprii de magazine. Printre competitorii firmei se numara Praktiker, Bricostore, Metro Constructii, Baumax, Hornbach, Dedeman, Ambient sau Mr. Bricolage. Grupul Interhome International, detinut de oameni de afaceri belgieni, are activitati in Olanda si Belgia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO